Concentració Salvem el Tren Xàtiva-Alcoi

Fecha: Back to Calendar 24/07/2012 @ 20:00 - 22:00
Lugar: Plaça de la Concepció d'Ontinyent
Categorías
Actua 15M
Etiquetas: 15M Actua

CARTA A ACTORS SOCIALS I CIUTADANIA EN GENERAL

Estimats/des Senyors i Senyores,

Des de la Plataforma Salvem el tren Xàtiva- Alcoi, davant les declaracions aparegudes als mitjans de comunicació, llençades pel Secretari d’ Infraestructures i Transports del Ministeri de Foment, Rafael Català, al voltant de la supressió de la línia de tren Xàtiva –Alcoi i d’altres línies deficitàries i la seua substitució per un transport en autobús . Volem manifestar el nostre rebuig i malestar davant els continus atacs contra la línia que històricament ha servit d’eix vertebrador de les Comarques Centrals.

Rebutgem totalment aquestes declaracions, ja que cal recordar que el mateix Ministeri va declarar el 30 de desembre de 2010 aquesta línia com a línia d’interés general i que fa poc més d’un mes inclogueren la seua millora en el paquet d’infraestructures previstes en el Corredor Mediterrani. A més, té signat un conveni amb la Generalitat Valenciana de millora i renovació de la línia que ja s’està executant. També, exigim explicacions de quin criteri ha seguit el senyor Català per manifestar tal desficaci, tenint en compte que ni econòmicament ni ambientalment parlant, un autobús on caben 50 persones per viatge és millor que un tren que en condicions òptimes en pot dur 200 o més, es tracta de la postura contrària als arguments de la Unió Europea. Amb tot, cal destacar que els estudis realitzats fins el moment han argumentat que, si es reformara la línia, es triplicaria la quantitat d’usuaris actuals fins arribar als 300.000 anuals. Sembla contradictori, que després de les millores i inversions en algunes de les estacions com Ontinyent, Albaida o Cocentaina, vulguen tancar aquesta línia.

Davant l’incompliment reiterat dels compromisos adquirits tant per part del Ministeri com des de la Generalitat Valenciana i les declaracions amenaçants del senyor Català, hem fet una crida a tots els agents socials, econòmics i polítics i al conjunt de la ciutadania en general per emplaçar-los a una concentració el proper dimarts 24 de Juliol a les 20:00h a la Plaça la Concepció d’Ontinyent, per manifestar el nostre rebuig al tancament de la línia i reivindicar les millores compromeses durant anys i que reiteradament s’han incomplit. Per això ara més que mai Salvem el Tren.

Els agraïm per endavant la seua atenció esperant que hi participen en les diverses accions que convocarà la Plataforma Salvem el Tren Xàtiva- Alcoi.

Més en el mur facebook https://www.facebook.com/salvem.eltrenxativaalcoi

Deja un comentario

Twitter

  • Hoy @PAH_Valencia recoge firmas de dación en pago De 11 a 14 h en la 'plaza del olivo' (Pl. del mercat de Montolivet).
    http://t.co/DwcJvme2
    by web
  • marcha y cacerolada #OK13Global #NodebemosNopagamos #13oVlc
    http://t.co/ExnfJwNZ
    by web
  • La deuda no se ha contraido en favor de la población, sino de los intereses de los Bancos #globalnoise #NOdebemosNOpagamos #13oVLC
    by web
  • #NoDebemosNoPagamos València contra l’ús del deute com a mecanisme d’extorsió i sotmetiment dels pobles. #OK13global
    by web
  • Si seguimos con esta estafa, todos los recortes conducen a más Deuda #NoDebemosNoPagamos #RuidoGlobal #OK13global
    by web
  • A las 17.00h en la plaza somos personas, no somos mercancía, ni posesiones con las que jugar #pasalo #OK13Global
    http://t.co/fb6CFU86
    by web

15m Valencia RSS Flirck

P5162216 banyulsCon un libro...No a la LOMCEP5091181banyulsP4149358

PUBLICIDAD

Revolucion Global TV
Watch live streaming video from globalrevolution at livestream.com
Acceder - BlogNews Theme by Gabfire themes